hej?

Lördagmorgon och här sitter jag trött och hungrig i mina mjukiskläder.
Planer för kvällen? Inga alls och jag känner inte för att ha tråkigt så får
väl se till att hitta på något skoj.

Igår var i alla fall jättekul. Efter ett tag av seghet kom äntligen Joel,
Jonas, Catrine och Viktor hit. Hade skoj "Med Andra Ord" och
Roadtrip som egentligen alla redan hade sett.

Kvällens bästa:
Catrine och jag är i samma lag när vi spelar "Med Andra Ord" och jag ska
förklara ordet Nolla för henne.

- "En siffra som kommer före ett!"
- "Ehm, ehm.. Två?!"

Hahah, du är ju bara för go hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: Catrine

Haha ofta :D jag hörde fel, okej?

2010-01-19 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0