i see you

Avatar är nog en av, eller kanske till och med den bästa filmen jag någonsin
sett! Jag ville verkligen inte att den skulle ta slut! Gissa vem som ska köpa den
så fort den kommer ut på DVD. Ingen film man ska ladda ner, den är för bra för det.

Imorgon börjar även den första dagen av "träning varje dag" i fyra veckor framåt.
Det är till mitt projektarbete som jag inte orkar förklara vad allting går ut på, men det
handlar i alla fall om hälsa, kost och träning. Men det ska i alla fall bli kul och skönt att
träna igen eftersom man inte gjort det på fyra veckor. (Pga projektarbetet här med)

Nu blir det att kolla lite America's Next Top Model innan det är dags att gå och lägga sig.
Får ju ladda lite inför den "roliga" skoldagen imorgon. Yippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0