you can't break a broken heart

Och så var snart denna helgen över också.

Igår firade jag min moster som fyllde 45, trevligt att träffa släkten på mammas
sida faktiskt. På kvällen kom Emilia och vi snackade om allt mellan himmel och
jord, riktgt mysigt. Ikväll ska jag och min familj äntligen åka och kolla på
Avatar! Jag har väldigt höga förväntningar på den faktiskt för alla säger att den
är så himla bra. Ska dock inte kolla i 3D för det var fullbokat, men förhoppningvis
är den ju bra ändå.

Och imorgon blir det skola, men som tur är har jag sovmorgon så behöver inte ta
bussen förrän klockan nio! Vilket egentligen är astidigt om man jämför med vilka
tider jag har gått upp detta lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0