it's a hot day

För det har det varit idag!

Dock har jag inte fått njuta av den eftersom jag har jobbat. Men det blir pengar i alla
fall! Dessutom är det rätt så skoj att gå runt bland blommorna på ICA och fixa massa.
Men imorgon är jag ledig och jobbar inte förrän på fredag men då på Z-grillen!
Blir mycket jobb i sommar, men så får de bli när man inte har något säkert jobb i höst.
Kan fortfarande inte fatta att jag tagit studenten? Kommer nog inte fatta det förrän i
augusti då man egentligen ska börja. Riktigt sjukt. Och något annat sjukt är att jag
inte alls vet vad som väntar mig i höst. Det blir i alla fall inte att läsa vidare, eftersom
jag inte sökt något. På ett sätt är det läskigt som fan att inte veta vad som händer i
framtiden. Man har ingen säker grund, men samtidigt är det lite spännande och jag
känner mig ganska så fri för en gångs skull.

Men först ska summer of 10 bli den bästa ever!

Bilder från studenten - en av de bästa dagarna i mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0